אופנוע לרתום עבור ילדים הילד בטיחות אופנוע רתמה מתכוונן 4 נקודות רתמה בטיחות ידיות בטיחות רתמה

מחיר:

₪68.25 ₪131.28

כמות:

תיאור המוצר

לשמור על הילד שלך בטוח במהלך נסיעה באופנוע עם הילד שלנו אופנוע לרתום!המותניים מתכווננת לחץ מבטיח מיטבית ונוחות עבור ילדים בגילאי 2-12 שנים.חגורה נצמד מאחור, ואת התרחבו ראיית לילה מוסיף ניראות.נסיעה נטולת דאגות עם שלנו אמין ומאובטח הרתמה.

מפרט:

שם מוצר: אופנוע לרתום לילדים

חומר: בד

גודל המוצר: גודל כל

אריזת רשימה:

1* אופנוע לרתום לילדים

שים לב:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, הפריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.נוחות נסיעה: 3D לנשימה רירית בצפיפות גבוהה חגורה לספק כתף הקלה בזמן המותניים לחץ כריך מורכב ספוג מוסיף ריפוד, מה שהופך את הילד הזה אופנוע לרתום נוח ללבוש.בטוח ומוגן עבור הילד שלך הבא של הנסיעה.

2.מושב מתכוונן חגורה: תן לילד שלך לחקור על אופניים, רכבים חשמליים, אופנועים בשלום עם הילד שלנו אופנוע הרתמה.עם מושב מתכוונן חגורות גבוה/נמוך הילוכים, זה מספק מצוין נוחות תוך הקפדה מאובטח מתאים עבור ילדך על מגוון דגמי רכב.

3.כל סיבוב קבוע הגנה: להגן על הילד שלך, על אופניים עם שלנו חזקה ילד אופנוע הרתמה.עם כל סיבוב קבוע הגנה, זה מספק עצום ביטחון ונוחות עבור ילדים בגילאי 2-12 שנים ומתחת 30kg.

4.פשוט לשימוש: חגורה יהיה מהודק הגב, למנוע מהתינוק שלך מקבל קרוב מדי או רחוק מדי ממך.הצמד את הרצועה הוא קל לשימוש, להתאים, ואת ההוראות הן ברורות ופשוטות.הילד שלך ייהנו נסיעה בטוחה ונוחה עם אתה.

5.להרחיב ראיית לילה: להבטיח את הבטיחות האופטימלי עבור הילד שלך על אופנוע בלילה עם שלנו משקף את הרתמה.הבטיחות שלה רעיוני עיצוב בעיות בהיר אזהרות להרחיב ראיית לילה.בנוסף, אורות הזנב באופן אוטומטי קדימה כדי להזהיר נהגים אחרים על הנוכחות שלך, לספק אבטחה נוספת.

מפרט מוצר

SKU: m16017

  • מספר הדגם. - לנשימה אופנוע הפעוט חגורת בטיחות
  • חומר - בד
  • מקור - סין

תן את הסקירה שלך: