מציאותי אישה בובה בובה 160 ס " מ, גוף מלא TPE בובת סקס עבור גברים מין Tooy הגודל האמיתי מאונן בובה הנרתיק אנאלי הגוף הנשי.

מחיר:

₪588.41 ₪2 353.67

כמות:

תיאור המוצר

>>>>>הכר שלנו יוצא דופן, מגוון רחב של בובות מין, שנועדו להגשים את כל פנטזיות למבוגרים.הבובות שלנו הם בעלי מבנה לשלמות, הקפדה על מציאותי וגם חוויה נהדרת.עם המדהים שלהם תווי פנים, שפע של פסלי ראש-חזה, מותניים רזה, למבוגרים שלנו אוהבים בובות הוא ההתגלמות של חושניות ומשיכה.

>>>>>להתמכר תענוג עילאי שלנו בתבונה מהונדס בובות סקס, לספק פתרון מציאותי, מגע אותנטי זה ישאיר אותך חסר נשימה עם כל החיבוק.

>>>>>שלנו מבחר רחב של מציאותי בובות אהבה, אתה יכול לחקור את הרצונות העמוקים ביותר שלך, ולשחרר את הפנטזיות הפרועות ביותר.בובות אלה מספקים לך עם המון סיפוק.אם אתה מחפש שותף לחברה או סוד המפגש שלנו, בובות סקס הם הבחירה המושלמת.

>>>>>לשחרר את הדמיון שלך וניסיון ללא תחרות הנאה עם הבוגרת שלנו אוהבת את הבובה.

colmiss בובה

>>>סוד חבילה: הפרטיות שלך היא בעל חשיבות עליונה עבורנו.את שם ברירת המחדל על האריזה הוא " צעצועים "(יש דרישות אחרות, אנא שלח לנו הודעה), ולא עם שלנו דיסקרטי אריזות שאתה יכול לקנות בביטחון, האדם היחיד שיודע מה יש בתוך החבילה הוא אתה!

ברוכים הבאים שלנו hig h-סקס איכותי אוסף הבובות, המיועדים לגברים המחפשים עונג חזק ומציאותי חוויות מיניות.שלנו בובת סקס Tooys עבור גבר מאונן המציאות הבובה חיים הגודל, היופי, עם גל גדול של הציצים ואת התחת הגדול המחקה את האנטומיה הנשית לשלמות.

אהבה זו הבובה חושני מופת, גורם לך להרגיש כאילו אתה באמת עם אישה.

שלנו בובת סקס חם וחרמן אשתו בובה, עם וגינאלי ואנאלי פתחים שנועדו לספק הנאה מדהימה בכל פעם שאתה משתמש בו.להחליק בתוכה מנהרת האהבה ואת החוויה האולטימטיבית ריאליזם, תחושה, כמו שאתה נהנה את הפנטזיות הפרועות ביותר ורצונות.

אל תתפשר על שום דבר פחות מאשר את הטוב ביותר כשמדובר לסיפוק מיני.לקנות את בובת סקס Tooys עבור גבר מאונן המציאות הבובה היום, החוויה האולטימטיבית ארוטי תענוג!

TPE+נרתיק+סיליקון+(שדיים-ידיים, בעיטות-ראש)

המוצר להראות

מפרט מוצר

SKU: m283957

  • מגונה התמונה - No
  • רמיזות מיניות - No
  • מקור - סין

תן את הסקירה שלך: