YONGXI 5pcs רפואת שיניים סד Extractor הכלי להסרת הוק אורתודונטי Aligner להסיר נשלף בלתי נראה גשר בשיניים Clear Aligner

מחיר:

₪18.00 ₪35.96

כמות:

תיאור המוצר

YONGXI 5pcs רפואת שיניים סד Extractor הכלי להסרת הוק אורתודונטי Aligner להסיר נשלף בלתי נראה גשר בשיניים Clear Aligner על פריט זה

Aligner להסרת קיט: החבילה מגיעה עם 5 חתיכות aligner כלים להסרת ב-5 צבעים, כולל לבן, צהוב, ורוד, ירוק, כחול, שתיים עבור כל צבע; כמות מספקת שונים צבעים יכול לפגוש את הצרכים היומיומיים שלך; הסרת aligner כלים יכולים לשמור את הידיים מהפה שלך, מתן בריא יותר, בטוח יותר שיטת ניקוי.

להפוך את הפה בריא: ללא מגע ישיר עם הידיים, שיניים, הפלטה מסיר יכול לעזור לך להסיר בקלות את גשר בלתי נראה, לשמור על חלל הפה נקי, לפיכך מתן עם נוחות גדולה; נחמד עבור נסיעות, עבודה, לימודים ופעילויות חוצות.

בטוח חומר: חומר בלתי נראה שיניים הסרת פלסטיק ABS, בטוח ואמין, קל בשבילך כדי אחיזה; ראש מכולה בין-שיני גבשושיות המברשת עשוי סיליקה ג ' ל, נוח ורך לשימוש; Aligner הסרות לא יגרום נזק השיניים, קל לנשיאה ואחסון.

נוח לשימוש: זה בלתי נראה להסרת השן יכול לעזור לך להסיר את הפלטה נראית בקלות, הוא יכול לשמור על הפה שלך נקי ללא מגע ישיר בין הידיים לבין השיניים כדי לספק לך נוח המצב.

חם מתנה: את aligner הכלי להסרת מברשת הניקוי הוא מתנה נחמדה בחירה עבור אנשים עם פלטה או לתת למישהו ששם לב שבעל-פה; כאשר הם מקבלים את זה, הם יהיו מאוד שמחים ומאוד אסירת תודה על טוב לבך ואת תשומת הלב.

מפרט מוצר

SKU: m345110

  • מותג - YONGXI
  • גודל - 7.5x2.5 cm
  • מספר הדגם. - רפואת שיניים
  • מקור - סין

תן את הסקירה שלך: